м. Київ, вул. Феодори Пушиної, будинок 8А, офіс 618
Вартість:
700 грн.
Терміни:
3-5 днів
Замовити

Зняття з обліку РРО

в органах ДФС

 

Документи, які необхідно надати для зняття РРО з обліку в органах ДФС:

  1. довідку ЦСО про розпломбування РРО
  2. реєстраційне посвідчення, видане органом ДФС
  3. документа, отриманого з органу внутрішніх справ (у разі викрадення РРО)

 

При відмові від застосування реєстратора розрахункових операцій суб’єкт господарювання подає до органу ДФС заяву про скасування реєстрації РРО за місцем такої реєстрації. Вказана норма передбачена розділом II Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 28 серпня 2013р. № 417.

Перед скасуванням реєстрації в Центрі сервісного обслуговування (ЦСО), з яким у суб’єкта господарювання укладено договір про технічне обслуговування та ремонт необхідно розпломбувати РРО.

 

 

Оценить: Рейтинг 0,0 - 0 голосов

З'явилися питання?

Задати питання

Відгуки

Залишити відгук
Ваша оцінка:
Послугу можна замовити або отримати консультацію за телефонами (044) 331-14-47 или (098) 028-75-33